Bildregn vardagsrummet

IMG_9464 kopia IMG_9465 kopia

Söta små ”höstgömmor” i keramik, formgivna av Monica Johansson, från butik Vita Nyanser.IMG_9468 kopia IMG_9474 kopia

Läshörnan. Inte helt nöjd med tavelväggen, men den får sitta uppe tills vidare jag kommer på något annat att ha där…

IMG_9475 kopia

Skrivbordet fyndade jag för 200:- (!) förra sommaren. Ett av mina bästa andrahandsfynd tror jag…

IMG_9477 kopia

Det lilla runda bordet köpte jag via en lokal köp- och sälj på Facebook förra veckan.IMG_9478 kopia IMG_9479 kopia IMG_9480 kopia

Tänk att jag till sist kom över Maria Holmbergs vackra keramikplattor! Hon gör dem inte längre sedan något år tillbaka, så lyckan var oändlig när jag plötsligt fick möjlighet att köpa ett gäng, efter många års suktan…IMG_9481 kopia IMG_9482 kopia IMG_9483 kopia

Snart dags att fylla skålar och små koppar med kuddmossa…

IMG_9486 kopia IMG_9487 kopia

Ett litet bildregn från vårt vardagsrum var det här ja. En vacker dag önskar jag ett trägolv här inne, men i jämförelse med plastmattorna i övriga rum så känns parkett helt okej… 😉

Här är det fortfarande sjukstuga. Oändligt tröttsamt, men vad göra.

Måndagskram!

Kommentera

