Ommålning

IMG_9402 kopia IMG_9403 kopia IMG_9404 kopia

Hej mitt i söndagen!

Där förra helgen målade jag om vitrinskåpet i vardagsrummet. Färgen innan var gråbeige (och ganska mycket åt det beigea hållet), men jag ville ha det mer vitgrå.. Så, så fick det bli 🙂 Blev väldigt nöjd med ommålningen, den nya färgen harmoniserar bättre med övriga rummets färger!

Oj vad en helg går fort! Jag tyckte nyss att det var fredagskväll, och vips i ett svep blev det söndagseftermiddag. Jag har inte hunnit ens en bråkdel av vad jag hade tänkt, sådär som det ju blir ibland..

Önskar er en fortsatt fin kväll, kram!

Kommentera

