Projekt nya sovrummet

Röda rummet 001

Röda rummet 002

Röda rummet 003

Röda rummet 004

Röda rummet 005

Röda rummet 006

Röda rummet 007

Godkväll!

Här ovan ser ni bilder från vårt senaste projekt som vi påbörjat här hemma. Nämligen att iordningställa ”röda rummet”, ett sovrum som hittills (sedan vi flyttade in i huset) har fungerat som förråd. I och med att vår lilla familj ska utökas i januari (ett litet syskon på gång!) så behöver vi också bereda plats. Vårt nuvarande sovrum kommer att delas av till två (barn)rum, också flyttar vi över vårt sovrum till ”röda rummet”. Det är en hel del jobb vi har framför oss, men det kommer att bli så bra! Självklart kan jag inte låta bli att planera inför det, i mitt tycke, roligaste.. nämligen att inreda och piffa 🙂 Tapeter är bestämt och golv tror jag också att vi har en ganska klar tanke om vad vi tänker oss. Men innan vi kan komma till de skojiga bitarna så ska stora fönstret bytas ut mot ett fräschare, element ska sättas in, el dras + en väldans massa mer.

Jag är ju nu för tiden ingen flitig bloggerska, men jag ska försöka hålla er uppdaterade 🙂

Kram

Kommentera

