Kontoret/gästrummet

Alex skrivbord Väte bordslmapa

 

 

Hej!

Vet ni, jag är så glad! Jag tycker äntligen att jag har fått till det trivsamt i vårt kontor/gästrum. Det har tagit sin lilla tid (över ett år) men till sist så.. Det enda jag skulle vilja tillföra (förutom ett trägolv) är ett nytt skrivbord och en lampa – de ni ser här ovan (båda från Ikea). Så är jag ganska nöjd så.

Och när vi lika pratar Ikea, är jag så väldigt sugen på ett nytt vardagsrumsbord.. ett kvadratiskt.. Något av dessa förslagsvis:

hemnes-soffbord-vit__0104032_PE250683_S4

Liatorp tvbord

Nåväl.

Nu ska jag strax hämta hem den lille mannen från dagge 🙂

Kram!

Kommentera

