Äntligen tapetsering

431630

Godkväll på er!

Oj vad det duggar glest här mellan inläggen. Jag har ofta bloggen i åtanke men det är det där med tiden ni vet.. Heltid praktik, barn, ett 20-tal djur och ett stort hus/gård.. det kräver sitt kan man minst sagt säga 🙂 Om än jag verkligen njuter av min tillvaro!

Ikväll har jag känt mig så väldigt glad. Förkylningen (den andra inom loppet av fyra veckor) har äntligen börjat släppa sitt grepp, och energin börjar återvända. Lilleman började ju på dagge för fyra veckor och de ökända dagisbacillerna var snabba på att hitta hem till oss..

Sedan har vi äntligen hittat en tapet till vardagsrummet! Och vi hade så tur att Flügger hade 50% (och har fortfarande, tipselitips!) på alla tapeter i sitt sortiment, så nu väntar vi hem ett helt gäng med rullar som vi fick till ett kanonpris dessutom.. Åh så spännande!

Men nu måste jag bums i säng.. upp tidigt imorgon!

Natti natti!

Kommentera

