Magisk kväll och midsommar imorgon..

IMG_6484 kopia

Här om kvällen, eller kanske snarare natten, var det så rysligt vackert ute. Klockan var omkring midnatt och jag som vanligtvis brukar sova vid den tiden lät mig inte fångas av sömnen. Så jag gick ut och fotade vackerheten.. Solen sken på de små bergen bakom skogen. Som en glödande kuliss..

IMG_6485 kopia

IMG_6486 kopia

Pallkragar och växthus har kommit på plats! Växthuset var maken så snäll och snickrade ihop utifrån muntlig skiss från mig och gamla fönster jag köpt genom köp- och säljsidan på Facebook. I växthuset har jag tomatplantor som förhoppningsvis ska växa sig stora och resliga..

IMG_6490 kopia

IMG_6491 kopia

IMG_6492 kopia

IMG_6493 kopia

IMG_6495 kopia

IMG_6496 kopia

IMG_6499 kopia

IMG_6500 kopia

IMG_6501 kopia

IMG_6503 kopia

IMG_6504 kopia

Lite blomsterbilder från vår trädgård.

Imorgon är det midsommar. Hjälp vad tiden rusar framåt!

Hoppas ni får en underbar midsommarhelg!

Kram, Sofie

Kommentera

