Lördagsvift och portal

001

Vilken dag, vilket väder! Värmande sol och svalkande nätta vindar.

Efter mitt och lillemans rantande tidigare idag for vi hem, intog sen lunch och begav oss därefter ut på stugan i skärgården där mina föräldrar håller på att renovera och bygga nytt. Där fick vi våfflor till middag som vi åt på bryggaltanen. Min bror kom också dit. Vi kastade lite kastspö från bryggan och min bror testade att meta med ett eget-tillverkat metspö och fick napp på en gång, en ståtlig abborre!

Sedan begav vi oss hemåt igen.

En dag går så fort.

Natti natti!

PS. Missa inte att jag finns på Instagram, där jag uppdaterar betydligt oftare än här. Gamlasnickeriet heter jag där. Bilden här ovan är från min Instagram, föreställandes vår berså i trädgården. Se så vackert syren och rönn formar en portal in!

Kommentera

