Vårens färg

IMG_5217

Rosa är vårens färg, enligt mig! Jag är ju inte så färgstark av mig när det kommer till inredningen (förutom blått då förstås *ler*) men rosa kan jag tycka är en härlig och uppiggande accentfärg såhär års.

IMG_5211

Har ni sett vilken karamellsöt färg på tulpanerna! Det ser ut som att man har målat dit det rosa med lätta svepande penseldrag…

IMG_5227

… också min absoluta favorittavla, som min svägerska Jenny målat. Älskar den!

Fin Långfredag till er alla!

Kram, Sofie

Kommentera

