Lite erbjudande-shopping

02

 

01Idag har jag slängt iväg en beställning. Fick ett fint erbjudande på mejlen från H&M så då passade jag på att beställa en tröja jag länge sneglat på samt ett kakfat som jag sedan innan tyckte var prisvärt, men nu blev det ytterligare några kronor billigare. Känns alltid lite som att vänta på julafton när man har beställt! *ler*

Jag och lilleman har varit ute nästan hela dagen idag. Vi började dagen med en lång långpromenad, och sedan när vi kom hem kändes det inte alls lockande att gå in då solen sken och temperaturmätaren visade några plus så vi landade bara tvärt inne och slängde i oss lite lunch för att sedan gå ut igen.

Nu blir det lite middagsfix!

Kram, Sofie

Kommentera

