Lite vardagsrum

IMG_4270

IMG_4273

IMG_4274

IMG_4279

IMG_4277

IMG_4275

IMG_4265

Hej fina!

Åh, varför går helgerna så himla fort för? Nyss var det fredag och i ett ögonblick blev det söndag.

Det snöar och det snöar, har snöat nästan hela helgen. Mysigt tycker jag! Helgen har inte alls fyllts av särskilt många aktiviteter. Har bakat en morotskaka, städat och plockat. Flyttat om lite här hemma (i vanlig ordning *ler*) och haft mellomys med popcorn.

Visar lite vardagsrumsglimtar. Lampskärmen hittade jag förra helgen på Ikea. Jag är såå kräsen med just lampor och lampskärmar, så jag blir superglad när jag finner sådana som jag verkligen fastnar för och känner i hjärtat att det träffade rätt. Den här skärmen kostar endast 69 kr (sanslöst fynd!). Köpte även en grå. Tror jag måste investera i några fler… 😉

Nu ska vi äta lite middagsrester från fredagens godagoda kycklinggryta. Önskar en en trevlig söndagkväll!

Kram, Sofie

Kommentera

