Ett stänk av blått och vitt

IMG_3149 copy

Blått och vitt behöver inte vara ojuligt (förlåt min norrländska böjning av ordet men jag fann inget bättre). Jag kan tycka att blåvitt skänker en viss klassisk touch över julen. Här har jag fyllt min egengjorda ljusstake av loppat porslin med hasselnötter för att ”jula” till den lite.

IMG_3148 copy

Om en vecka är det julafton, jag kan knappt förstå att december har svischat fram så fort! Ser väldigt mycket fram emot lillemans första jul 🙂

Kram, Sofie

Kommentera

