Lite jul i vardagsrummet

IMG_3009 copy

Som jag publicerar inlägg efter inlägg idag kan man tro att jag inte har något liv. Men idag har det liksom tajmat hela dagen att kunna sitta en stund då och då vid datorn och redigera bilder (hade en oändligt lång lista på oredigerade bilder) och då passar det ju även bra att få ut lite bilder på bloggen!

IMG_3011 copy

Förra veckan köpte jag efter mycket velande hit och dit denna fina ljusstaksbricka på Rusta. Har sneglat på den länge men känt mig lite snål. Men nu när den var nedsatt med hundra kronor slog jag till, och jag tycker om den ! Man får dock ha några ljus tända i taget, annars får man klä av sig naken alternativt stänga av värmen i huset för att kunna vistas i samma rum som den.

IMG_3012 copy

Kram, Sofie

Kommentera

