Adventsljusstake och kuddmossa

IMG_2583 copy

Kuddmossa måste vara den finaste mossan att dekorera med! Finns den i våra skogar här uppe, någon som vet? Jag kan inte minnas att jag någonsin har sett kuddmossa när jag har varit i skogen. Den här kuddmossan köpte jag på en handelsträdgård.

IMG_2585 copy

Dekorerade med små hjärtpollor och pärlnålar. Det enkla är det vackra, tycker jag.

IMG_2587 copy

Funderar om jag ändå inte ska ta och sätta upp pappstjärnorna i fönstren ikväll… 🙂

Kram /Sofie

2 reaktioner på ”Adventsljusstake och kuddmossa

  1. Ja visst är det underbart med mossa! Och JA den finns i våra skogar här uppe. Det finns mängder med olika, mycket vackra mossor. Jag älskar mossa. Önskar att man kunde leva på mossa på något sätt. Kramar till dig!

Kommentera

